Sétarepülés élményekkel kapcsolatos kérdések

Van korhatár?

Korhatár nincs, viszont 18 év alatti utas csak szülői felügyelet mellett szállhat fel a gépre.

A fedélzeten van WC?

A fedélzeten nincs WC, így célszerű a repülőtéren az indulás előtt elmenni a mosdóba.

Van-e súly vagy magasság korlátozás

A repülőgépre 110kg feletti utas nem szállhat fel. Magasságot tekintve pedig azt mondjuk, hogy 185cm felett már nem lenne komfortos az utazás.

Meddig használhatom fel a vouchert?

Minden voucher a vásárlástól számított 365 napig érvényes. A lejárati dátum minden voucheren a vonalkód alatt szerepel!

Milyen repülőkkel történik a repülés?
Részletes leírásokat a Repülőink menüpont alatt lehet találni.
Egész évben fel tudom használni a vouchert?
Mivel a pálya szabadtéri, ezért a téli időszakban (kb. november közepétől március közepéig) nincs lehetőség az élményeket igénybe venni. Valamint esős, havas, jeges idő esetén a program új időpontra tevődik át.
A helyszín hol található?

Alapesetben a Farkashegyi repülőtéren történik a felszállás, de igény szerint bármely másik repülőtéren fel tudjuk venni az utasokat. Más repülőtéren történő utasfelvétel felárat jelent, de ezt minden esetben külön egyeztetjük.

 

Milyen ruhában menjek?
Minden esetben az időjárásnak megfelelő öltözetet javasoljuk.
Mit kell vinnem magammal?

Nincs szükség semmire a voucher-en kívül. Mindent biztosítanak a helyszínen.

Mennyire veszélyes?
Egyáltalán nem veszélyes. A biztonság a legfontosabb szempont. A profi pilótának köszönhetően semmilyen veszélynek nem leszel kitéve.
Ajándékba akarom adni, de nem szeretném ha látszódna az ár.

Semmi gond, mi erre is gondoltunk. Két dokumentumot biztosítunk számodra:

  • Voucher
  • Ajándékutalvány

Egyik dokumentumon sem szerepel ár. Sőt, a Voucher mellé még egy kinyomtatható, igényes ajándékutalványt is küldünk A5 méretben!

A voucher felhasználási feltételei
A vásárlástól számított 30 napon belül lehetősége van jelezni felénk, hogy mégsem szeretné felhasználni vagy ajándékba adni a vouchert. Amennyiben ezt írásban jelzi ügyfélszolgálatunknak az info@setarepulesbudapest.hu email címen, abban az esetben visszatérítjük a megvásárolt voucher értékét az esetleges csomagolási és szállítási díjjal együtt.

A voucher a megvásárlás után az érvényességi idejének végéig, és a felhasználása előtt ingyenesen cserélhető. Ha a kiválasztott élmény értéke meghaladja a megvásárolt voucher értékét, akkor a különbözetet kell kiegyenlíteni.

A voucher érvényessége a vásárlástól számított 12 hónap. A lejárati dátum, azaz az érvényesség a voucheren fel van tüntetve. A voucher érvényességi ideje nem változtatható meg. Ez alatt az idő alatt fel kell használni a vouchert. A lejárati időn túli felhasználásra nincs lehetőség. Ebben az esetben a felhasználó elveszíti a beválthatósági jogát. 

A szolgáltatásunk a téli időszakban szünetel, ezért adjuk a 12 hónapos beváltási lehetőséget, így nem áll módunkban elfogadni azt a kifogást, hogy nem sikerült beváltani, mivel nem üzemel a szolgáltatás. Kérjük vegye figyelembe ezt is a vásárláskor és a beváltáskor.
 
További információt erre vonatkozóan az ÁSZF-ben találsz!

Vásárlási folyamat

1. Válaszd ki melyik Sétarepülés-élményt szeretnéd megvásárolni!

A főoldalon vagy a ,,Webshop” menüpontra kattintva tudod kiválasztani a számodra megfelelő sétarepülés-élményt.

2. Rakd kosárba a terméket

A  ,,KOSÁRBA RAKOM” gombra kattintva tudod a terméket kosárba rakni.

 

3. Kosár oldal

A Kosár oldalt a jobb felső sarokban található kosár ikonra kattintva tudod előhozni.

 

A Kosár oldalon kérlek, kattints a ,,TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ” gombra. 

4. Válassz fizetési módot

A Pénztár oldalon válaszd ki mivel szeretnél fizetni.

Ha átutalásos fizetési módot választasz, akkor az emailen kapott információk alapján tudod kiegyenlíteni a megrendelés összegét.
 
Ha bankkártyás fizetési módot választottál, akkor átirányítunk a BARION biztonságos fizetés oldalára, ahol kártyával azonnal kifizetheted a megrendelés összegét.
5. Töltsd le a vouchert!
  • Ha banki átutalással fizetsz, akkor az összeg beérkezése után küldünk egy email, amiben a ,,LETÖLTÖM A VOUCHERT” gomba kattintva le is töltheted azt.
  • Ha bankkártyás fizetést választottad, akkor a fizetés után a “Sikeres megrendelés oldalon” le tudod tölteni a Vouchert. Továbbá küldünk egy emailt is, amiben le tudod tölteni a vouchert.

Az emailben itt találod a vouchert:

6. Foglalj időpontot!

Itt, az oldalon az időpontfoglalás menüpont alatt tudsz időpontot foglalni a sétarepüléshez.

 

Fizetési lehetőségek

Bankkártyás fizetés

Webshopunkban fizethetsz bankkártyával. Az alábbi bankkártyákat fogadjuk el:

  • Visa
  • MasterCard
  • Maestro
  • American Expess

Bankkártyás fizetéshez kérlek válaszd a ,,Biztonságos fizetés bankkártyával vagy Barion tárcával” opciót.

Banki átutalás

Webshopunkban banki átutalással is tudsz fizetni. Ehhez minden információt (bankszámlaszám, kedvezményezett neve…) email-en biztosítunk a megrendelés leadása után.

Banki átutalás esetén a pénz megérkezését követően küldjük a vouchert a megadott email címre!

Személyes átvétel budapesti irodánkban

Személyes átvétel XIV. kerületi irodánkban. A pontos címet a megrendelés leadása után küldjük e-mailen!

  • Fizetés CSAK készpénzben lehetséges!
  • A voucher és az ajándékutalvány a megrendelés leadása után 2 munkanappal vehető át!
  • Kezelési költség: 1100 Ft
Utánvétes fizetés futáros kiszállítással

A megrendelés leadása után postázzuk a kinyomtatott vouchert és ajándékutalványt a megadott címre.

  • Fizetés készpénzben lehetséges
  • Körülbelül 2-3 munkanap a szállítási idő, de minden esetben kapsz SMS-t a csomag megérkezéséről!
  • Kezelési költség: 3000 Ft

 

Időpont foglalás

Hogyan lehet időpontot foglalni?

Időpontot foglalni itt a weboldalon, az ,,Időpont foglalás menüpont alatt tudsz!

Mennyi idővel előtte kell bejelentkeznem?
Célszerű a kiszemelt dátum előtt 1-2 héttel mindenképp telefonálni és időpontot kérni. Csúcs-szezonban ez akár 2-3 héttel előtte is szükséges lehet.
Mi történik, ha le kell mondanom a megbeszélt időpontot?

Ha ezt 24 órán kívül tudod megtenni, akkor csak annyi a teendőd, hogy telefonálsz és kérsz egy másik időpontot. 24 órán belüli lemondást sajnos nem tudunk elfogadni.